Τόπος και χρόνος παράδοσης

Γίνονται αποδεκτές παραγγελίες που αφορούν παραδόσεις προϊόντων σε οποιαδήποτε χώρα της ΕΕ καθώς και σε Skopia (FYROM) και Γιουγκοσλαβία . Οι παραγγελίες των προϊόντων που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα με την ένδειξη «Διαθέσιμο» εκτελούνται και τα προϊόντα παραδίδονται εντός δέκα (10) εργασίμων ημερών, από την αποδοχή της κάθε παραγγελίας από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, μέσα σε εργάσιμο οκτάωρο (9:00πμ – 17:00μμ) εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών. Κατ’ εξαίρεσιν, σε περιπτώσεις αποστολής προϊόντων εκτός Ελληνικής επικράτειας η σε απομακρυσμένες ή δυσπρόσιτες περιοχές (ακριτικές ή νησιωτικές περιοχές), η παράδοση μπορεί να πραγματοποιηθεί και μετά την πάροδο της προθεσμίας αυτής, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ όμως υποχρεούται να ενημερώσει με την αποδοχή της παραγγελίας εγγράφως τον πελάτη για την καθυστέρηση παράδοσης εξ αιτίας του λόγου αυτού. Για τα προιόντα με ένδειξη «Μη Διαθέσιμο» η «Κατόπιν παραγγελίας» ο χρόνος παράδοσης ορίζεται μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με τον ΠΕΛΑΤΗ .
Οι ώρες των δρομολογίων της κάθε αποστολής ορίζονται μονομερώς από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ και γνωστοποιούνται στον πελάτη. Οι παραγγελίες που περιλαμβάνουν προϊόντα σε παραγγελία από προμηθευτές (με την ένδειξη «Αναμένεται σύντομα» ή «Κατόπιν παραγγελίας») αποστέλλονται άμεσα μετά την συλλογή όλων των προϊόντων στις κεντρικές αποθήκες της εταιρίας. Δεν αποκλείεται τμηματική αποστολή επιμέρους προϊόντων μίας παραγγελίας.

Τρόπος παράδοσης παραγγελίας- χρεώσεις για παραδόσεις

Παραδόσεις σε περιοχές εντός του Δικτύου Διανομής της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ -υποχρεώσεις:
Τα παραδοτέα κατόπιν της παραγγελίας προϊόντα και υπηρεσίες αποστέλλονται στη διεύθυνση και στον παραλήπτη που ο πελάτης έχει δηλώσει κατά την υποβολή της παραγγελίας του, η οποία έχει γίνει αποδεκτή από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ επιλέγει ελεύθερα τα μέσα αποστολής και τα γνωστοποιεί στον πελάτη με την ηλεκτρονική αλληλογραφία της αποδοχής της παραγγελίας καθώς και το κόστος αποστολής αν υπάρχει και τον χρόνο παράδοσης ή άλλως επιτρέπεται να τον ενημερώσει και αργότερα με νεώτερη αλληλογραφία εφόσον η αποστολή αφορά απομακρυσμένο ή δυσπρόσιτο προορισμό και απαιτείται η λήψη ενημέρωσης από αρμόδιο μεταφορέα (ενδεικτικά και όχι περιοριστικά όταν η παράδοση θα γίνει σε νησιωτική ή ακριτική περιοχή κ.λ.π.). Η αποστολή των πωληθέντων γίνεται χωρίς χρέωση του πελάτη, ανεξαρτήτως μεγέθους των παραδοτέων, εφόσον το συνολικό τίμημα της παραγγελίας υπερβαίνει το ποσό των 100 €. Για όλες τις παραγγελίες αξίας κάτω των 100,00 ευρώ ο πελάτης επιβαρύνεται με κόστος μεταφοράς 5,00 ευρώ συμπεριλαμβανομένου και του ΦΠΑ, ανεξαρτήτως του μεγέθους τους.

Παραδοσεις στην Αθήνα, Θεσσαλονίκη
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δύναται να εκτελεί τις παραδόσεις των προϊόντων με δικά της μεταφορικά μέσα εφόσον οι τόποι παράδοσης βρίσκονται εντός του πολεοδομικού ιστού του συγκροτήματος Δήμων που απαρτίζουν την πόλη της Αθήνας, και της Θεσσαλονίκης .
Για τα θέματα σχετικά με παράδοση εμπορευμάτων ο πελάτης μπορεί να επικοινωνεί με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών τηλ. 2310862661 (ώρες λειτουργίας Δευτέρα – Παρασκευή 09:00-17:00 και Σάββατο 10:00 -14:00)

Παραδόσεις σε λοιπές περιοχές της Επικράτειας
Σε περίπτωση που ο πελάτης ορίσει στην παραγγελία που θα διαβιβάσει, τόπο παράδοσης εκτός των περιοχών που στην προηγούμενη παράγραφο αναφέρονται (δηλαδή εκτός πολεοδομικών συγκροτημάτων Αθήνας και Θεσσαλονίκης ), τότε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να αναθέσει την μεταφορά των προϊόντων σε συνεργαζόμενη επιχείρηση μεταφορών, χωρίς και πάλι επιπλέον χρέωση του πελάτη για την αποστολή του είδους, παρά μόνον στην περίπτωση που η αξία της παραγγελίας υπολείπεται του ποσού των 100 ευρώ ως άνω αναφέρεται, οπότε υπάρχει η ίδια χρέωση μεταφορικών ποσού 5,00 ευρώ συμπεριλαμβανομένου και του ΦΠΑ. Σε κάθε περίπτωση παράδοσης εμπορευμάτων από συνεργαζόμενη επιχείρηση μεταφορών και όχι από ιδιόκτητα μεταφορικά μέσα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ,
Ο κίνδυνος από την πώληση στην περίπτωση της μεταφοράς με εντολοδόχο τρίτο μεταφορέα, μεταβαίνει στον αγοραστή κατά το χρόνο παράδοσης των πωληθέντων εκ μέρους του μεταφορέα. Για την ανάθεση της μεταφοράς σε συνεργαζόμενο μεταφορέα θα ενημερώνεται ο πελάτης κατά την υποβολή της παραγγελίας του ενώ θα ακολουθεί άμεση γραπτή συνεννόηση (με ηλεκτρονική αλληλογραφία) που μπορεί να επιβεβαιώνεται και με τηλεφωνική επικοινωνία αν κριθεί απαραίτητο, τηλ. 2310862661 (ώρες λειτουργίας Δευτέρα – Παρασκευή 09:00-17:00 και Σάββατο 10:00 -14:00)

Γενικοι οροι περί αποστολής προϊόντων και υπηρεσιών

Η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί τους τρόπους, τους όρους και τις τιμές αποστολής κατά βούληση και χωρίς προηγούμενη προειδοποίηση υποχρεουμένη να ενημερώσει τους υποψήφιους πελάτες της για τις μεταβολές αυτές με αναθεώρηση των παρόντων όρων χρήσης του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Παραλαβή από το κατάστημα (Collect @ store)
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ παρέχει στον πελάτη την δυνατότητα παραλαβής των πωληθέντων μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος προϊόντων και υπηρεσιών, όταν αυτά είναι διαθέσιμα, από οποιοδήποτε φυσικό κατάστημα διατηρεί η ΕΤΑΙΡΕΙΑ με το εμπορικό σήμα «ΑΝΤΑ» πανελλαδικά . Ειδικότερα, ο πελάτης δικαιούται να επιλέξει μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος το/τα προϊόν/ντα που αυτός επιθυμεί να παραλάβει από κατάστημα, καθώς και το συγκεκριμένο κατάστημα (από τον υπάρχοντα στην ιστοσελίδα κατάλογο με το δίκτυο καταστημάτων της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ με το εμπορικό σήμα «ΑΝΤΑ») από το οποίο επιθυμεί να παραλάβει την παραγγελία του, εφόσον το είδος είναι διαθέσιμο προς παράδοση στο κατάστημα αυτό, αποπληρώνοντας το τίμημα των προϊόντων αυτών με μετρητά ή με χρέωση πιστωτικής κάρτας, κατά την παραλαβή των προϊόντων από το εν λόγω κατάστημα, που θα έχει ήδη επιλέξει.
Η δυνατότητα αυτή παρέχεται για παραλαβή την ίδια ημέρα (εφόσον το είδος είναι διαθέσιμο) και μέχρι την λήξη του ωραρίου λειτουργίας των επομένων τριών εργασίμων ημερών του καταστήματος της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ με το εμπορικό σήμα «ΑΝΤΑ». Ο πελάτης θα δύναται να προσέλθει στο κατάστημα της επιλογής του, για την παραλαβή των πωληθέντων, μετά από έγγραφη (email) η τηλεφωνική ενημερωσή του . Εάν ο πελάτης δεν προσέλθει για την παραλαβή της παραγγελίας του εντός 10 εργασίμων ημερών από την ημέρα της ενημέρωσης του , τότε αυτοδίκαια η παραγγελία του ακυρώνεται . Τυχόν χρηματικά ποσά που έχουν καταβληθεί από τον πελάτη του επιστρέφονται σύμφωνα με τα οριζόμενα στους όρους λειτουργίας του eshop .

Αρμόδιος για την παραλαβή εκ μέρους του πελάτη
Η παραλαβή σε κάθε περίπτωση γίνεται από τον αναφερόμενο στην παραγγελία ως παραλήπτη με την επίδειξη της αστυνομικής του ταυτότητας ή διαβατηρίου ή εν γένει δημοσίου εγγράφου πρόσφορου για την απόδειξη της ταυτοπροσωπίας.

Προθεσμία εκπλήρωσης της πώλησης – παράδοσης
Ο χρόνος παράδοσης των πωλουμένων προϊόντων και υπηρεσιών προσδιορίζεται στην παραγγελία αναλόγως της διαθεσιμότητας, επιβεβαιώνεται στην αποδοχή της παραγγελίας εκ μέρους της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, και είναι το πολύ τριάντα (30) ημέρες από το χρόνο της κατάρτισης της πώλησης εκτός αν υπάρξει ειδική διαφορετική συμφωνία των μερών που επιβεβαιώνεται εγγράφως, με ηλεκτρονική αλληλογραφία.. Σε περίπτωση που τέτοιος χρόνος δεν συμφωνηθεί και επιβεβαιωθεί για οποιοδήποτε λόγο με τον ανωτέρω τρόπο, η παράδοση θα γίνεται το αργότερο εντός τριάντα (30) ημερών από την αποδοχή της παραγγελίας και κατάρτιση της πώλησης. Σε περίπτωση εκτάκτου και απρόβλεπτου κωλύματος που τυχόν θα αντιμετωπίσει η ΕΤΑΙΡΕΙΑ όσον αφορά την παράδοση προϊόντος/προϊόντων, η τελευταία δικαιούται να αναβάλει μία μόνον φορά την παράδοση του συνόλου ή μέρους των πωληθέντων προϊόντων και υπηρεσιών, με έγγραφη δήλωσή της (μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας) προς τον πελάτη (παράλληλα θα γίνεται και τηλεφωνική ενημέρωση), εφόσον δεν υπερβαίνει ο συνολικός χρόνος αναμονής, μαζί με την αναβολή, τις τριάντα (30) ημέρες από το χρόνο έγκρισης της παραγγελίας και κατάρτισης της πώλησης. Άλλως σε περίπτωση υπέρβασης της προθεσμίας των τριάντα (30) ημερών λόγω κωλύματος ή αδυναμίας της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ να πραγματοποιήσει την παράδοση στον πελάτη, τότε μόνον ο πελάτης θα δικαιούται εφόσον το επιθυμεί, να ορίσει νέα δεύτερη προθεσμία προς παράδοση καθ’ υπέρβαση των τριάντα (30) ημερών (τέτοια νέα προθεσμία δεν είναι απαραίτητη εάν η ΕΤΑΙΡΕΙΑ αρνείται την παράδοση γενικά, ή εάν η παράδοση εξυπηρετούσε τα συμφέροντα του πελάτη μόνον αν γινόταν στη νόμιμη προθεσμία των τριάντα (30) ημερών και είχε σχετικά ενημερώσει ο πελάτης την ΕΤΑΙΡΕΙΑ). Αν δεν τηρηθεί και η συμπληρωματική προθεσμία που θα ορίσει ο πελάτης, τότε ο τελευταίος δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση πώλησης ως προς τα καθυστερούμενα είδη. Το υπόλοιπο της παραγγελίας εκτελείται κανονικά εκτός από την περίπτωση που τα είδη στην παραγγελία είναι συναφή, θα χρησιμοποιηθούν σαν σύνολο και έχουν παρακολουθηματικό χαρακτήρα το ένα με το άλλο και ο πελάτης δηλώσει ότι η μερική εκπλήρωση της παραγγελίας δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες ή τα συμφέροντά του, οπότε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ οφείλει να ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία.